Ir para o conteúdo principal
Ir para o menu de navegação principal
Ir para o rodapé
Open Menu
Atual
Arquivos
Notícias
Sobre
Sobre a Revista
Submissões
Equipe Editorial
Declaração de Privacidade
Contato
Buscar
Buscar
Cadastro
Acesso
Buscar
Buscar
Início
/
Arquivos
/
v. 3 n. 2 (2023): Além das fronteiras: abordagens inovadoras para pesquisa e ensino no campo das Indústrias Criativas / Beyond the borders: innovative approaches to research and teaching in the field of Creative Industries
v. 3 n. 2 (2023): Além das fronteiras: abordagens inovadoras para pesquisa e ensino no campo das Indústrias Criativas / Beyond the borders: innovative approaches to research and teaching in the field of Creative Industries
DOI:
https://doi.org/10.25112/bcij.v3i2
Publicado:
2023-12-05
Dossiê
UNDERSTANDING COLLABORATIVE DOCUMENTARY FILMMAKING PRACTICE AS A METHODOLOGY FOR EXPLORING PARTICIPANT PERSPECTIVES OF PLACE IN AREAS OF LOW SOCIAL MOBILITY
Benjamin Green
06 - 20
PDF
BATTLEDRESS: USING IMMERSIVE DOCUMENTARY METHODS TO AERATE WORKING CLASS WOMEN’S ORAL HISTORY
Deborah Ballin, Rachel Genn
21 - 40
PDF
TEACHING DIGITAL IDENTITY: OPPORTUNITIES, CHALLENGES, AND ETHICAL CONSIDERATIONS FOR AVATAR CREATION IN EDUCATIONAL SETTINGS
Alasdair Swenson
41 - 58
PDF
UNRELIABLE NARRATOR: REPARATIVE APPROACHES TO HARMFUL BIASES IN AI STORYTELLING FOR THE HE CLASSROOM AND FUTURE CREATIVE INDUSTRIES
David Jackson, Marsha Courneya
59 - 75
PDF
ADDRESSING DIVERSITY AND INCLUSIVITY IN SOUNDSCAPE RESEARCH, DEVELOPING METHODOLOGIES FOR UNDER- AND NON-REPRESENTED PARTICIPANTS
Neil Spencer Bruce
76 - 93
PDF
EACH EGG A WORLD ONLINE – GIVING A VOICE TO BEREAVED PARENTS AND BREAKING THE TABOO ON STILLBIRTH
Adinda van‘t Klooster, Alexander E. P. Heazell
94 - 106
PDF
Artigos livres
A REPRESENTAÇÃO DE CORPOS DIGITAIS NA PROMOÇÃO DE MODA: ESTUDO DAS AVATARES RENNATA E PINK
Paula Regina Puhl, Luis Henrique Rauber
107 - 120
PDF
JOURNALISTS OR INFLUENCERS? THE APPROPRIATION OF DIGITAL INFLUENCERS PRACTICES AS A TOOL OF JOURNALISTIC VALUE
Issaaf Karhawi, Isadora Ortiz de Camargo
121 - 148
PDF
SUBMUNDO E VIOLÊNCIA: DO SIMULACRO PUBLICITÁRIO À REPROGRAMAÇÃO DO IMAGINÁRIO SOCIAL
Priscila Magossi
149 - 173
PDF
SOCIAL CAPITAL IN KNOWLEDGE MANAGEMENT SYSTEMS FOR THE CREATIVE INDUSTRY SECTOR
Amin Khaksar
174 - 192
PDF
ECONOMIA CRIATIVA, ESTADO, MERCADO E SOCIEDADE BRASILEIRA NO INÍCIO DO SÉCULO XXI
Guilherme Silveira Santana, Gustavo Melo Silva, André Luiz Bertassi
193 - 217
PDF
II Encontro Internacional de Territórios Criativos (II TCDS)
TURISMO CRIATIVO EM MINAS GERAIS: UM CAMPO DE ESTUDOS EM FORMAÇÃO
Patrícia Morais Lima, Glenda Nunes Gomes, Gian Luca Souza Calabro, Tainá Ribeiro Antunes, Ana Célia Melo Lopes
218 - 231
PDF
CIDADE PATRIMÔNIO E CRIATIVA: ESTUDO DE CASO SOBRE POLÍTICAS PÚBLICAS NO MUNICÍPIO DE OURO PRETO, MG
Felipe Vecchia Guerra, Suzana Fernandes de Paula, Luiz Cláudio Alves Viana, Carolina da Rocha Mendes, Ingrid Chaves Lima Ferreira Guimarães
232 - 244
PDF
POLÍTICAS DE TURISMO E ECONOMIA CRIATIVA PARA O DESENVOLVIMENTO SUSTENTÁVEL: ANÁLISE DA PARTICIPAÇÃO DO PODER PÚBLICO
Ana da Cruz Alcântara Campos Vieira, Rafaela Júlia da Silva, Marcos Eduardo Carvalho Gonçalves Knupp
245 - 264
PDF
Apresentação
APRESENTAÇÃO
Vanessa Amalia Dalpizol Valiati
PDF
PDF_English
Expediente
EXPEDIENTE
Mauricio Barth
PDF
Informações
Para Leitores
Para Autores
Para Bibliotecários
Idioma
Português (Brasil)
English
Español (España)
Enviar Submissão
Enviar Submissão