Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
Vol. 3 No. 2 (2023): Além das fronteiras: abordagens inovadoras para pesquisa e ensino no campo das Indústrias Criativas / Beyond the borders: innovative approaches to research and teaching in the field of Creative Industries
Vol. 3 No. 2 (2023): Além das fronteiras: abordagens inovadoras para pesquisa e ensino no campo das Indústrias Criativas / Beyond the borders: innovative approaches to research and teaching in the field of Creative Industries
DOI:
https://doi.org/10.25112/bcij.v3i2
Published:
2023-12-05
Dossiê
UNDERSTANDING COLLABORATIVE DOCUMENTARY FILMMAKING PRACTICE AS A METHODOLOGY FOR EXPLORING PARTICIPANT PERSPECTIVES OF PLACE IN AREAS OF LOW SOCIAL MOBILITY
Benjamin Green
06 - 20
PDF (Português (Brasil))
BATTLEDRESS: USING IMMERSIVE DOCUMENTARY METHODS TO AERATE WORKING CLASS WOMEN’S ORAL HISTORY
Deborah Ballin, Rachel Genn
21 - 40
PDF (Português (Brasil))
TEACHING DIGITAL IDENTITY: OPPORTUNITIES, CHALLENGES, AND ETHICAL CONSIDERATIONS FOR AVATAR CREATION IN EDUCATIONAL SETTINGS
Alasdair Swenson
41 - 58
PDF (Português (Brasil))
UNRELIABLE NARRATOR: REPARATIVE APPROACHES TO HARMFUL BIASES IN AI STORYTELLING FOR THE HE CLASSROOM AND FUTURE CREATIVE INDUSTRIES
David Jackson, Marsha Courneya
59 - 75
PDF (Português (Brasil))
ADDRESSING DIVERSITY AND INCLUSIVITY IN SOUNDSCAPE RESEARCH, DEVELOPING METHODOLOGIES FOR UNDER- AND NON-REPRESENTED PARTICIPANTS
Neil Spencer Bruce
76 - 93
PDF (Português (Brasil))
EACH EGG A WORLD ONLINE – GIVING A VOICE TO BEREAVED PARENTS AND BREAKING THE TABOO ON STILLBIRTH
Adinda van‘t Klooster, Alexander E. P. Heazell
94 - 106
PDF (Português (Brasil))
Artigos livres
A REPRESENTAÇÃO DE CORPOS DIGITAIS NA PROMOÇÃO DE MODA: ESTUDO DAS AVATARES RENNATA E PINK
Paula Regina Puhl, Luis Henrique Rauber
107 - 120
PDF (Português (Brasil))
JOURNALISTS OR INFLUENCERS? THE APPROPRIATION OF DIGITAL INFLUENCERS PRACTICES AS A TOOL OF JOURNALISTIC VALUE
Issaaf Karhawi, Isadora Ortiz de Camargo
121 - 148
PDF (Português (Brasil))
SUBMUNDO E VIOLÊNCIA: DO SIMULACRO PUBLICITÁRIO À REPROGRAMAÇÃO DO IMAGINÁRIO SOCIAL
Priscila Magossi
149 - 173
PDF (Português (Brasil))
SOCIAL CAPITAL IN KNOWLEDGE MANAGEMENT SYSTEMS FOR THE CREATIVE INDUSTRY SECTOR
Amin Khaksar
174 - 192
PDF (Português (Brasil))
ECONOMIA CRIATIVA, ESTADO, MERCADO E SOCIEDADE BRASILEIRA NO INÍCIO DO SÉCULO XXI
Guilherme Silveira Santana, Gustavo Melo Silva, André Luiz Bertassi
193 - 217
PDF (Português (Brasil))
II Encontro Internacional de Territórios Criativos (II TCDS)
TURISMO CRIATIVO EM MINAS GERAIS: UM CAMPO DE ESTUDOS EM FORMAÇÃO
Patrícia Morais Lima, Glenda Nunes Gomes, Gian Luca Souza Calabro, Tainá Ribeiro Antunes, Ana Célia Melo Lopes
218 - 231
PDF (Português (Brasil))
CIDADE PATRIMÔNIO E CRIATIVA: ESTUDO DE CASO SOBRE POLÍTICAS PÚBLICAS NO MUNICÍPIO DE OURO PRETO, MG
Felipe Vecchia Guerra, Suzana Fernandes de Paula, Luiz Cláudio Alves Viana, Carolina da Rocha Mendes, Ingrid Chaves Lima Ferreira Guimarães
232 - 244
PDF (Português (Brasil))
POLÍTICAS DE TURISMO E ECONOMIA CRIATIVA PARA O DESENVOLVIMENTO SUSTENTÁVEL: ANÁLISE DA PARTICIPAÇÃO DO PODER PÚBLICO
Ana da Cruz Alcântara Campos Vieira, Rafaela Júlia da Silva, Marcos Eduardo Carvalho Gonçalves Knupp
245 - 264
PDF (Português (Brasil))
Apresentação
APRESENTAÇÃO
Vanessa Amalia Dalpizol Valiati
PDF (Português (Brasil))
PDF_English (Português (Brasil))
Expediente
EXPEDIENTE
Mauricio Barth
PDF (Português (Brasil))
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Language
Português (Brasil)
English
Español (España)
Make a Submission
Make a Submission